-------------FOTO GALERİ-----------------------------------------------
... ... ... ... ...
mehmet alageyik 58 Takipçi | 16 Takip

Kategorilerim

Sağlık

Sevdiğim Fotoğraflar

Magazin

Moda

Okumak İstediklerim

İzlediklerim

Gezdiğim Yerler

Evim İçin

Diğer İçeriklerim (384)
Tüm içeriklerim
Takipçilerim (58)



05 03 2007

Aşkın püf noktaları

** ��Ah�� dese ne olduğunu sorun,ısrar edin� Cevap vermesse küsün. Küçücük hatalarını büyütün, 3 gün kadar konu ,sadece o hata olsun,onu arkadaşlarınıza şikayet edin.Sonra da hıçkıra hıçkıra ağlayın. ** Her tartışmada on yıl yada gidebildiğiniz kadar geriye gidip,eski hatalarını yeni baştan konu edin.Hatasını hatırlayamassanız kendisine sorun.Aman ağlamayı ihmal etmeyin. ** Baktınızki tartışmada haklı çıkmak üzere,tereddütsüz düşün bayılın ve ayılmadan once titreme krizi geçirin. ** Siz bayıldığınızda sizden uzak biryere gidip oturduysa, ayılınca neden sizinle ilgilenmediğini sorun.Kızın, onu suçlayın.Hatta tekrar bayılın.. ** Es kaza HAKLI ise� Hemen eski haksız olduğu konuları ona hatırlatınki, haklı olduğu ... Devamı

05 03 2007

Timsahla şaka olmaz

Gösteri esnasında timsah ağzını sonuna kadar açmış.Hipnotize durumda görünüyor.Adam timsahın kafasına bir kaç kez eliyle vuruyor.timsahta hiç hareket yok.Eğilip tam timsahın ağzına kafasını sokacak ki.. Devamı

05 03 2007

Şahan Çıkabilir

Metin tok olimpiyattan canlı yayında Devamı

05 03 2007

Metin uca

Kurbanlıkla röportaj yapıyor.Ama kurbanlık koyunlar pek röportajdan anlamıyorlar.Koç tos vurmaktan anlar tabiatıyla... Devamı

05 03 2007

Cem yılmaz "video"

Hokkabazdan komik bir replik Devamı

05 03 2007

Erkek gözüyle kızları bi tanıyalım

  Eveet bismillah deyip kızları tanımaya başlayalım. Bir kere şunu kesinlikle ama kesinlikle aklınızdan çıkarmayın:Bu kız milleti her daim dokunsan ağlayacak gibi yaşar.Yani sürekli bi sorunları vardır,ya aileleri onları anlamıyodur,ya güzel değillerdir,ya abileri sürekli onları baskı altında tutuyordur yada sırf sorunlu gözükmek için bi sorunu varmış tribi yapıyordur.   Peki burda biz ne yapıyoruz?Tabi ki biraz psikologluk oynuyoruz.Biraz sonra Nasıl Karizma Yapılır bölümünde de inceleyeceğimiz üzre siz zaten kıza karizma yapmak için mutlaka psikoloji ve felsefeyle ilgilendiğinizi ona söyliyceksiniz. Bu ilk adım.Sonrada gidip kızı teselli eden centilmen dost tribine yatacaksınız.Ama centilmen olmanız bu durumda pek işe yaramaz o yüzden kızın karşısında zihin okuyan bi tip gibi gözükmeniz lazım.Bunu nasıl yapacağınızı da anlatıyorum? Neden çünkü bu siteyi siz abaza kardeşlerime bir hizmet olsun diye kurdum. Ama önce kız psikolojisi ve kızların tarihsel gelişim süreçlerine bir bakalım. Bu kız psikolojisi öyle menem bir şeydir ki üstat Freud bile kızların psikolojisini çözemediği için intahara teşebbüs etmiştir. Ama sonunda azmedip bunların psikolojisini çözmeyi başarmıştır. Freud'da bir çok erkek gibi abazaydı. Hayatını anlattığı kitabındaki şu cümleler her şeyi çok iyi açıklar "...En uysal kadın hastalarımdan birini çektiği acılardan kurtarmıştım o gün, hipnozla sağlamıştım bunu , hastamın krizlerini geçmişteki nedenlerine bağlayınca bu çok zor işi başarmıştım. Ve hastam uyanır uyanmaz kollarını boynuma dolamıştı. Tam o sırada bir hemşirenin beklenmedik bir şekilde içeri girişi, aramızda tatsız bir soğukluğu önlemiş oldu; ama ikimizde o gün hipnoz tedavisine son vermeyi kararlaştırdık. " Bu satırlar tamamen Freud'dan alıntıdır. Dediğimiz gibi kızların beynini okuyacaz ama kız psikolojisini tam anlamıyla özümsememiz lazım. Bakın bu kız milleti biz erkeklerden tamamen değişik bir düşünce sistemi içerisindedir. En önemli ... Devamı

05 03 2007

Cem Yılmaz'dan espriler

   Cem Yılmaz* Mademki dünya bir hiç, gece de iç, gündüz de iç. * Bende şeytan tüyü yok, epilasyonla aldırdım.* Hırsızlık yapmayın, Hükümet rekabetten hoşlanmaz.* Nefes kesen bir roman yazdım. Tüm okurlarım öldü. * Hakan yarın ki maçta forma giyemeyecek... Çıplak oynayacak.* Her aşk bitki isimleri ile başlar, hayvan isimleri ile biter. * Oğlumun adını mafya koydum, artık ben de mafya babasıyım.* Yazılıdan sıfır aldım ama, önemli olan katılmaktı.* Eğer turist sezonundaysak, neden onları avlayamıyoruz?* 1959'da içilen kahvelerin hatırı doldu, duyurulur.* Şiddete karşı savaş açın, şiddet yanlılarını kurşunlayın.* Ölüm korkusu sürekli değil, mezarda biten geçici bir duygudur.* Adamın biri eczaneye sinek ilacı almaya gitmiş. Eczacı ona "sineğinizin nesi var acaba" demiş.* Sık sık ameliyat olun, içiniz açılır.* Sizde bit şampuanı var mı? Kirlendi hayvancıklar.* Beşbinkere söyledim; abartmayı bırak.* Bu tüp bebek hatalı; hep gaz kaçırıyor.* Yes abicim. Türkçe eğitime benden de okey!* Bir fil elektrik direğinden daha yükseğe zıplayabilir mi? Elektrik direği zıplayamaz ki...* Selam! Ben Aydan Şener. Hadi yaa. Ben de dünyadan Neil Armstrong.* Çocuğun biri bir gün kafasını ıslatmadan yıkamaya başlamış. Annesi de "oğlum hiç saç ıslatılmadan şampuanlanır mı?" deyince çocuk: ama anne bu şampuanda kuru saçlar için yazıyor.* Temel Fransa'ya gitmiş. Tabelada Fransa yazıyormuş. O da " Aaaa... burayı da mı Sabancı aldı" demiş.* Gençliğim acı veriyordu. Ameliyatla aldırdım.* Ey yükselen yeni nesil! İn ulan aşağı!* Son gülen sen olacaksın. Çünkü geç anlıyorsun* İnsanlık bugün de para karşısında değer kaybetti. * Karınızla aranızdaki ortak yan ne? Aynı günde evlendik. * Hayatım boyunca kararsız biri oldum ama artık emin değilim. * Karımı o kadar seviyorum ki eskimesin diye başkalarının karılarını kullanıyorum. * Size yapılmasını istemediğiniz şeyleri başkalarına yapın, çok zevkli. * Demokrasi, seks gibidir. İyisi de, kötüsü de "iyi" dir.* AIDS virusu de, Ebola virusu ... Devamı

05 03 2007

Kadınlar Erkekleri Neden Severler

Kadın gözüyle kadınlar erkekleri neden sever acaba dersiniz.Bir göz atalım bakalım.1. Omuzları ergonomiktir. 2.Ne kadar gereksiz detaylar içerirse içersin, anlattığımız her şeyi dinlerler. 3.İltifat edip güzel ve akıllı hissetmemizi sağlarlar. 4. Peşimizden koşturup özgüvenimizi arttırırlar. 5. Traş olduklarında yanakları yumuşacık olur. 6. Hesabı ödemek için istekli olurlar. 7. Büyüyünce bize bakma hayalleri kurarlar. 8. Çiçek alırlar. 9. Her zaman için teknolojiden bizden daha iyi anlarlar. 10. Bir araya geldiklerinde ilgimizi çekmeyen konulardan konuşup bizi sıksalar bile, teknik servis olarak işimize yararlar. 11. Eve geç kalma dertleri olmadığından, bizi uğurlamadan eve gitmezler. 12. Ailemizden gece izni alabilmemiz icin dua ederler. ... Devamı